Sèries i cuina: Una sèrie amb Nicole Kidman, una d’escacs i taurons per cuinar.

Cada dijous a les 11:30 als Matins de Catalunya Ràdio maridem sèries amb cuina amb a amb en Toni de la Torre i na Laura Rosel.

La setmana passada vam parlar d’un thriller amb Nicole Kidman i Hugh Grant, “The Undoing” (HBO). Un intent de captar el públic de “Big Little Lies”.

Al menú de la setmana també hi va haver “Gambito de dama” (Netflix), una sèrie sobre una jugadora d’escacs, que ha tingut l’assessorament del campió mundial Garry Kaspàrov; la producció sueca “Beartown” (HBO), i una comèdia ambientada a l’Eurocambra: “Parlament” (Filmin).

En sentir la paraula gambito vaig dir-me gambes! però finalment (i per sort) vam acabar parlant d’una de les grans salses de la cuina francesa: la salsa velouté i de les més de vuitanta espècies de taurons que hi ha al Mediterrani, i de quins podem cuinar. I com!

Recupera el programa aquí…

Què en penses?

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

Website Powered by WordPress.com.